Tuesday 29 November 2011

WITH HIM AND HIM :')


 ASSALAMUALAIKUM WARAHMATULLAHI'WABARKATUH :)


 --->  sii MOMO mao konggsii cerr ne . if sudii bacala . ndaa pentingg jua , tapii penting untuk momo k . 



arii tuh , 26 November , sii momo p jumpaaa dea . pas 2minggu ndaa jumpaa . percayaa kaa ? 2minggu tuh laaa paling lamaaa kamii ndaa jumpaa . ndaa besaa kamii gne . tapii oleh kranaa cutii skulaa , jarang laa jumpaa dea . tem tuh aku baru blek darii kerjaaa . tdaa mud bp penatt , trus p CP . dea caap dea dKBOX , L2 . hahaha . smpae jaa mao dekat KBOX tuh , tetbaa dea pun kluar , myb mao tgk aqu bp blum smpae lae dkbox tuh . dalam atii aku 'uiiyohh ! cm deaa taotao jaa aqu mao smpae sudaa . JODOH :)' tem jumpaa jaa trus dea ceum dahii aku . romantikk baa kau MARWAN ! hehe . honestly , tem tuh maluu aku mao jumpa dea . dalam kbox lgsg aku ndaa tgk dea . makaa baru 2mggu ndaa jumpaa . mntak pujii jue kau ne momo :D


then , tem pulangg tuh aku ndadaa mood . tem tuh lae sii piky lambatt p ambl hellmet . kamii p tg aruu . ctuh baru aku cm aku brabes layan dea . riinduu kn . hehe . ctuh laa dea angkatt aku , smpae tejatuh-jatuh . uiisehh ! rock kan ? sii piky laee nguluk aku bp ctuh juaa kiiraa pes date aku semaa dea kn . sehh ! lepas jaa gtuh kamii trus blek cyber city . 


smpae jaa dcyber , stay jap trus aqu c masak dea maggi . mtcm besaa laa . aku kn KULII dea . sehh ! palingg aku sukaa laa dgr if dea makan . bsingg tuh mulutt dea . pas tuh aku mandii , then aku stay bilik semaa drgg sii noiey . tem tuh btulbtul aku peningg kepalaa . myb penat kerjaa kn . smpae demam baa . haha . momo momoo ~ aku ndaa taan sudaa sket tuh , sii natull ctao dea . pes dea lambatt msowq bilik . dalam pkiiran aku tem tuh , 'oh , ndaa paa . ndaa dea pedulii semaa aku' lastly adaa baa dea msowq . dea tnyaa aku knp . aku deam jaa . dea sapu kpalaa aku . ceum dahii aku . tuh laa aku sayangg kau marwan bp kau jagaa aku . sehh ! then dea kluar , dea caap maa aku 'if adaa apapaa pggl jaa B dluar aa' . 


tem tuh makin saket kpalaa aku . natull pegangg palaa aku pun , deaa caap panas . jadii aku suh dea cariikn aku ubatt d esbok . tem tuh cwek ndaa tgk aku lae . aku netao dea p menaa . sudaa aku makan ubat , trus aku blimpangg . try mao tiidur . tetbaa dea msowq bilik . dea mao suh aku makan ubat . sii natul caap 'sudaa dea makan wek' , 'alaa , penatt aku belusir beliikn eaa ubat' dea caap . haha . anduu baa ~ kesiiann sii B . ngatkn dea ndaa pduliikn aku , rupanyaa dea p beliikn aku ubatt . thanks sayangg :')


pas tuh aku tetidur . nyenyak sudaa ne . tetbaa dea msowq bilik then caap maa aku dea mao jalan sudaa p malam mggu . ctuh aku rasaa laen laa , tem aku saket dea mao jalan juaa ==' dea adaa bawaa aku jua , tapii ndaa aku sggup mao bjalan . aku merajuk tem tuh . aku text dea mtcm'mtcm . aku engatkn dea jalan sudaa p malam mggu . ruparupanyaa ndaaa . aku kluar jaa darii bilik aku tgk dea blimpang . kiiraa mao stay luar jua , tapii tgk jaa dea trus mengCOVER kunun kluar darii rumaa tuh . dea kejar ehh . hahaha . then pujuk aku . ndaa bulee baa aku tlmpao merajuk pat dea ne . pndae dea c ketawaa aku blek . dea pujuk aku ekutt malam mggu . jd aku ekut jua laaaa .


malam mggu tem tuh , sangat-sangat laaa BORING ! jadii aku , dea , jijiul maa c wan chaw awal . p belii minuman . uiisehh ! kamii minum tem bjalan dmotor lae . rock kn ? kamii ndaa kesalaa apaa urgg mao caap pasall kamii . asal kamii bhagea . haha . trus pulangg . smpae jaa , kamii ndaa trus naek , kamii stay lae dbawaa . aku dengar jaaa dea bcriitaa . mtcm'mtcm dea caap baa . dea caap anak dea nnt if nakall dea mao c msowq penjaraa laaa . merepek sejja kerjaa dea . 


kamii naek atas trus dea c masak aku maggi . kenaa sayangg baa ne . hehe . dea bagii aku maggi tuh . merajuk kunun dea tem tuh . lastly mengalah juaa dea , dea c suap aku . haha . urgg saket baaa . mestii dsuap . tem tuh juaa kamii bmaen . ndaa bhentii aku ketawaa ulee dea . tem tuh juaa aku btulbtul tgk deaa KETAWA . punyaa NSUMBUII buiifie aku . aku tgk jaa deaa . sehh ! thanks cintaaa . bahagea sangat maa B :')

then , arii ne aku jumpaa dea bp bsowq dea p KL . sanggup jua turun kk tuk jumpaa ku . tuh laaa dsayanggg sii marwan ne . uii B , bgus-bgus sejja dKL tuh . jgn b'ulah ! yang pentingg jangan pnah lupaa bby . bby sayanggg b sgtsgt :')




BORING ? I DON'T CARE . THE END :3

No comments:

Post a Comment